Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

ΝΕΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΟΣΙΑΣ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗΣ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ

09-11-2012 . Σήμερα η γερόντισσα έδωσε στην πνευματική της κόρη νέο ποίημα με το οποίο ο Κύριός μας μας προτρέπει σε μετάνοια για να σωθούμε.

 

 




Ερχομαι παλι με γραπτο
για να σας κατηχησω,
να λαβετε την χαρη μου
στις ψυχες σας να μιλησω.
Χρησιμοποιω το χερι αυτό
που γραφει αυτό το ποιημα,
το Αγιο Πνευμα το φωτιζει
και γραφει το κάθε ρημα.
Εσεις με αρνηθηκατε
εγω σας αγαπαω
και κανω κάθε προσπαθεια
μαζι σας να μιλαω.
 

Και αν δεν με ακουσετε
μεσα από τα γραπτα μου,
τοτε οι πετρες θα μιλουν
τεκνα αγαπητα μου!
Δεν θα πω λογους προφητικους
σε τουτο το γραπτο μου,
αλλα θα πω για θαυματα
που θα κανω στον λαο μου.
Θαυματα τοσο τρανταχτα
θα βιωνετε παιδια μου,
οσοι πιστευετε δυνατα
και ειστε στην αγκαλια μου.
Θα εχετε παρηγορια
σε ολες τις δυσκολιες.
Οι αναγκες σας θα καλυπτονται
με χιλιες ευλογιες.
Στην πεινα σας θα εχετε
ψωμι πανω στο τραπεζι,
στην διψα σας αγιασμα
το ποτηρι να σας περιμενει.
Τις θλιψεις σας γονατιστοι
με προσευχη και τα χερια υψωμενα
κι αμεσως θα λαμβανετε
την βοηθεια που θα ερχεται από μενα.
Θα στελνω για ενισχυση στην γη
να βλεπετε Αγιους
να σας στηριζουν τεκνα μου,
να μιμηθειτε κι εσεις τους δικους τους βιους.
Μην χασετε την πιστη σας,
η ελπιδα να είναι στην καρδια σας,
η προσευχη στα χειλη σας
κι εγω θα βρισκομαι αναμεσα σας.
Δεν εχει φοβο ο χριστιανος
ουτε απελπισια,
αλλα εχει ειρηνη στην καρδια
αγαπη, χαρα και ευτυχια.
Κι αν ερθουν μερες δυσκολες
δεν σκυβει το κεφαλι,
αλλα μονο προσευχεται
Στον Ιησου Χριστο, αυτος για να αναλαβει.
Την λυση θα την δωσω εγω
οταν ταπεινωθειτε,
οταν με αναζητησετε,
από ολη αυτην την κριση θα βγειτε.
Γιατι δεν είναι οικονομικη
ολη αυτή η κριση,
αυτό είναι το αποτελεσμα
που εφερε η αποστασια σας από του παντος τον Κτιστη.
Γιατι αγαπησατε την υλη,
την ηδονη και την καλοπεραση σας,
και χασατε τα ιδανικα
το ηθος, την θυσια και την πιστη την αληθινη σας.
Αυτά σας εφεραν εδώ,
η γυμνια η πνευματικη σας.
Αν ενδυθειτε και παλι τον Χριστο
θα αλλαξει η κατασταση σας.
Ελατε να με γνωρισετε,
να μαθετε για μενα,
ποσο αγαπω το πλασμα μου
και ποσο θυσιαζομαι για τον καθενα.
Κι εσυ τεκνο μου αγαπητο
που εισαι απελπισμενο,
μη μενεις ετσι άλλο πια
το καλεσμα σου περιμενω.
να λαβετε την βοηθεια
από εκει που δεν την περιμενεις.
Φωναξε με με πιστη δυνατη
και ηρεμα μεσ' το καραβι μου θα πηγαινεις.
Μην εμπιστευεστε τους πολιτικους
που θελουν το ξεπουλημα σας,
αλλα βαλτε τον Ιησου Χριστο
μεσα στα σπιτικα σας.
Ο καπετανιος σας αν ειμαι εγω
οσο η θαλασσα κι αν αγριεψει
τιποτε στην ζωη σας δεν θα σαλευτει
το καραβι με ασφαλεια στην ξηρα θα βγει.
Ελατε, αγαπηστε με
πιαστε με από το χερι
και τοτε κανεις εχθρος δεν θα μπορει
επανω σας να ακουμπησει χερι.
Θαρσειτε τεκνα μου αγαπητα
μαζι μου πορευτειτε
και θαρθει γρηγορα ο καιρος
απ' την κριση την πνευματικη να βγειτε.
ΑΜΗΝ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου