Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ: ἙΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ"

Καλησπέρα σας. Προχθές γύρισα από το Άγιο Όρος και αξιώθηκα για πρώτη φορά να συναντήσω και να πάρω την ευλογία του Πατήρ-... στην Κ.......α. Θα σας μεταφέρω χωρίς καθόλου να υπερβάλω και με ακρίβεια τα μηνύματα που πήρα.



Λοιπόν ήμασταν 4 άτομα και περπατώντας μες στην βροχή την Πέμπτη φθάσαμε στο κελί της ...............στην Κ.........α. Μπήκαμε μέσα και περίμεναν άλλα 4 άτομα νεαρά. Σε λίγη ώρα μπαίνει μέσα στο δωμάτιο όπου καθόμασταν ένας γέροντας που αργότερα αφού τον ρώτησα είπε ότι τον λένε Α.......... ο οποίος μπήκε μέσα και κάθισε δίπλα μας. Αφού κανείς δεν μιλούσε άρχισε να μας λέει από μόνος του:

"Μην στεναχωριέστε παιδιά τελειώνουν τα βάσανά μας θα την πάρουμε την Πόλη, θα την πάρουμε! Δηλαδή, τι θα την πάρουμε, θα μας την δώσουν διότι εμείς δεν είμαστε άξιοι, βλέπεις βρε παιδί μου δεν υπάρχει και μετάνοια αλλά θα μετανοήσουμε απότομα και θα μας λυπηθεί ο Θεός. Οι πολιτικοί που μας κυβερνάνε έχουνε δαιμόνιο και η Ευρώπη διδάσκει τον ανθρωποκεντρισμό, βλέπεις όλοι στην Ευρώπη και έχει αρχίσει να γίνεται και εδώ κοιτάνε το πως θα περιποιηθούν το σώμα τους, την εικόνα τους, γυμνάζονται, τρέχουν και δεν κοιτάμε παιδιά μου που έχουμε ζωντανό θησαυρό δίπλα μας την Ορθοδοξία, βλέπεις παίρνεις το κομποσχοίνι και μιλάς αυτομάτως με τον Θεό. Αλλά να ξέρετε τελειώνει πρέπει να γίνει το ξεκαθάρισμα. Οι πολιτικοί μας είναι δαιμονισμένοι, συγχυσμένοι όπως τρέχουν οι αρουραίοι απεγνωσμένα δεξιά και αριστερά και σκοντάφτουν όπου βρουν".

Στην συνέχεια τον ρώτησα για το θέμα των προμηθειών και μας είπε να έχουμε ένα τσουβάλι σιτάρι. Έπειτα είπε πάλι να μην φύγει κανένας για το εξωτερικό Γαλλία, Γερμανία κτλ διότι όπως μας είπε θα πάθουν πολλά στο εσωτερικό τους αυτές οι χώρες και θα έρθει η σειρά τους.
Μετά έγινε κάτι το συγκλονιστικό. Γυρνάει ο γέροντας σε έναν κύριο που περίμενε μαζί μας και τον ρωτά : "Εσύ πότε πήγες Γερμανία;" και αμέσως ο κύριος αιφνιδιάζεται και λέει "εγώ γέροντα;" "Ναι εσύ!" και λέει ο κύριος "πριν δέκα χρόνια είχα πάει για δυο μήνες αλλά έφυγα!" Αμέσως επικράτησε μια σιγή στο δωμάτιο αλλά ένας από την παρέα μου έσπασε την σιγή και τι τό 'θελε είπε στον γέροντα Α.......... "Γέροντα εσείς που το ξέρατε ότι είχε πάει Γερμανία;" και ο Γέροντας "Που το ήξερα ,ε... ε..... μου το είπε πριν βρε παιδάκι μου!" Αμέσως κατάλαβα ότι δεν ήθελε να φανερωθεί και το δικαιολόγησε διότι δεν μας είχε ξαναδεί και τους οχτώ ποτέ ξανά. Τέλος πάντων μετά από ώρα μπήκα και συνομίλησα με τον Πατήρ- ........... ο οποίος έπλεκε κομποσχοίνι και προσευχόταν νοερά και εγώ του μιλούσα για τα προσωπικά μου. Δεν κάθισα πολύ γιατί δεν θα προλάβαινα να βρω ανοιχτό το μοναστήρι και τον ρώτησα για τα επερχόμενα και μου είπε επί λέξη ότι "είμαστε πολύ-πολύ κοντά στα γεγονότα που έχουν μιλήσει οι πατέρες" και ρωτώντας τον για την κατάσταση στο εσωτερικό της χώρας είπε :
"Παιδί μου μη φοβάσαι δεν πρόκειται σε καμιά περίπτωση να συμβεί εμφύλιος στην Ελλάδα, εμείς ήδη πληρώνουμε για την κατάστασή μας σε λίγο θα δεις θα βγουν πολλά στην φόρα για τους πολιτικούς, γιατί υπήρχαν και άλλες λύσεις".
Τον ρώτησα και για το θέμα των προμηθειών του είπα ότι μαζεύω και μου είπε "καλά κάνεις παιδί μου" και κάπως έτσι τελείωσε η συνομιλία μας.

Πηγή: http://hggiken.pblogs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου