Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ (Νικόλαος)

Ένα νανούρισμα, για μια ψυχούλα, για τη "ζωή" απ' τη ζωή μου, που γεννήθηκε στις 15-9-2011, με δικούς μου στίχους και μουσική...

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ

 Έλα ξανθέ μου άγγελε
 να του χαμογελάσεις
 κι όταν γλυκά αποκοιμηθεί
 μέλι να τον κεράσεις.
 Παρ’ τον μαζί σου εκεί ψηλά
 στα πράσινα λιβάδια
 να γλυκονανουρίζεται
 στης Παναγιάς τα χάδια.
 Μικρέ Σεπτέμβρη μου όμορφε
 ζωής μου εσύ καμάρι
 κοιμήσου γιε μου αυγερινέ
 να γίνεις παλικάρι.
 Πριν γοργοτρέξει η αυγή
 και πριν ο ήλιος φέξει
 μωράκι σου τον έδωσα
 άντρας να επιστρέψει.
 Άνθρωπος να ‘ναι χρήσιμος
 μέσα στην κοινωνία
 μπροστά του να ‘χει το Θεό
 σε κάθε δυσκολία.
 Αξίωσε κι εμένανε
 για να τον δω πατέρα
 ζωή να δίνω και χαρά
 στην κάθε του ημέρα.

  Ο μπαμπάς σου
  13-8-2011

Υ.Γ  Σε μεταγενέστερη ανάρτηση, θα δημοσιεύσω το video ολοκληρωμένο.

                                                                                                                   Νικόλαος

                                                                                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου